Detaylı arama ile firma bilgileri, ürün bilgileri, sektör bilgileri gibi kriterler belirterek daha isabetli sonuçlar elde edebilirsiniz.
Çevre sektöründe toplam 113 firma bulunmaktadır.
Koltuk Yıkama Konya

Koltuk Yıkama Nasıl Yapılır olarak en iddialı firma olan “Konya Koltuk Yıkama”, Konya Yatak Yıkama Fiyatları ile de çok hesaplı.

Muhammed Kayhan
Diş hekimi Muhammed Kayhan 1993 yılında Karaman’da doğmuştur.
İlk ve orta öğrenimini tamamladıktan sonra Karaman Anadolu Lisesinden mezun olmuş,
2012 yılında EGE ÜNİVERSİTESİ DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİNİ kazanmıştır.
Lisans eğitimi süresince protetik diş tedavisi alanında çalışmalar yapmış,
günümüz implant tedavisi alanında birçok kongre ve konferanslara katılmıştır.
Kapadokyada Balayı Paketleri
Yılda yaklaşık 500 çifte ev sahipliği yapan TÜRSAB A Grubu
Seyahat Acenta belgeli ‘’Kaya Masalı Travel Agency’’ bünyesinde bulundurduğu
www.kapadokyadabalayipaketleri.com ile ;
Kapadokya’nın en güzel ve en lüks otellerinde eşinizle beraber geçirebileceğiniz
rüya gibi bir balayı tatili fırsatı sunuyoruz.
Turizm sektöründe deneyimli çalışma arkadaşlarımızla beraber Kapadokya’ya ayak bastığınız andan itibaren
harika bir tatil sizi bekliyor. Anlaşmalı yaklaşık 40 otel ve 100 farklı paket seçeneğiyle sizler için her şeyi düşünüyoruz;
Havalimanı veya Otogarda iner inmez karşılıyor satın almış olduğunuz paketteki otelimize götürüyoruz.
Siz gelmeden önce kalacağınız odayı en güzel şekilde hazırlayıp balayı konseptine uygun hale getiriyoruz
odanıza çeşitli meyvelerden oluşan bir balayı sepeti bırakıyoruz.
Kapadokya’ya dair görmeniz gereken bütün tarihi kaleleri, müzeleri,
yer altı şehirlerini ve vadileri TÜRSAB kokartlı profesyonel rehberlerimiz eşliğinde gezmenizi sağlıyoruz.
Paketlerde sunduğumuz çeşitli hediyelerle balayınızı bol aktiviteli bir tatil fırsatına dönüştürüyoruz.
Kapadokya’da bulunduğunuz süre zarfında müşteri danışmanlarımız tarafından her türlü yardımınıza koşuyor
tatiliniz bittiğinde aynı şekilde havalimanı veya otogara transferinizi sağlıyoruz.

Müşterilerimize güvenli bir balayı tatilinin sözünü veriyor,
Kapadokya’dan ve bizden aldıkları hizmetten memnun kalmaları konusunda
elimizden gelen en iyi hizmeti yapmaya çalışıyoruz.
Atakum Denge İlaçlama

ilaçlama,haşere ilaçlama,böcek ilaçlama,samsun ilaçlama,apartman ilaçlama,ev ilaçlama,depo ilaçlama,yazlık ilaçlama,açık alan ilaçlama,bina ilaçlama,fare ilaçlama,sinek ilaçlama,sivrisinek ilaçlama,atakum ilaçlama

Samsun Pro İlaçlama
Samsun ve Ordu’da uzman kadrosuyla lider ilaçlama firması, İlaçlama sektöründe 20 yıllık deneyimi ve
2 şubesiyle hizmete devam etmektedir.
2Ka2 Danışmanlık

2KA2 Danışmanlık ve Koordinasyon Hizmetleri, 5 yılı aşkın deneyimiyle bölgenin en köklü ve güvenilir firmaları arasındadır.
Hizmet Verdiğimiz - Danışmanlık Yaptığımız Konular;
Devlet Teşvikleri (Kosgeb, Tübitak, Kalkınma Ajansı, Bakanlık Destekleri),
İnsan Kaynakları Yönetimi,
Genel Yönetim Danışmanlığı
Personel Eğitimleri
Ürün CE, TSE, ve Garanti Belgelendirmeleri
Kalite Yönetim Sistemleri
Fikri ve Sınai Mülkiyet Hakları Çalışmaları (Marka, Patent, Tasarım Tescil, Faydalı Model)

HNG TEMİZLİK LTD. ŞTİ.
  • Hizmette hedefimiz “İlk Seferde Doğru Yapmak” ve “Sıfır Hata”dır. İmal etmekte olduğumuz hizmetlerin zamanında, eksiksiz ve problemsiz olarak teslim edilmesi vazgeçilemez bir ilkedir.
Notos Dijital
Notos Dijital olarak bir tasarımı veya dijital reklam süreçlerini sadece bir iş olarak görmüyoruz.
Tasarımlarımızı kullanıcı dostu, sanatsal bakış açısıyla harmanlanmış, parlak fikirlerle oluşturmayı amaçlıyoruz.
Bütün internet platformlarına ve yeni teknolojilere uygun olarak yapılan tasarımlarımızla kullanıcı deneyimlerini kolaylaştırıyoruz.
Tüm iletişim ve reklam süreçlerinizi sosyal medyada, web sitenizde,
dijital reklamcılıkta ve baskı reklamcılığında profesyonel çalışma arkadaşlarımızla yürütüyor,
geleceğin dijital dünyasına uyum sağlayacağınız perspektifler geliştiriyoruz.

Av. Sefa ÖZSULAR

Iğdır Avukat Sefa ÖZSULAR Hukuk Bürosu, müvekkillerinin haklarını korumak, hukukî sorunlarının çözümünde kendilerine yardımcı olmak,

hukukun birçok alanında müvekkillerine hizmet verebilmek amacı ile Iğdır da avukatlık hizmeti sunmak için kurulmuş olup,
hukuk ve etik kuralları ile hukukun genel ilkeleri doğrultusunda faaliyet göstermeyi kendisine prensip edinmiştir.
Büromuz, doğruluk, müvekkil yararının gözetilmesi, müvekkillerine ait sırların saklanması ilkelerine bütünüyle bağlı kalarak avukatlık ve hukukî danışmanlık hizmetleri sunmaktadır.
Iğdır Ceza, Boşanma, İcra, Tazminat, Aile Avukatı Sefa ÖZSULAR
Altın : 146.58
Euro : 4.1506
Dolar : 3.5407
İmkb : 107800
Bizi Takip Edin
Türk Ticaret Rehberi - Türkiye'nin Ticari Firma Rehberi    Müminderesi yolu, Rüstemoğlu Apt. No:42/12, SahrayıCedit- İSTANBUL
Telefon:    +90 216 355 75 37    +90 216 355 75 38    info@turkticaretrehberi.com
© 2000 - 2022 Türk Ticaret Rehberi - www.TurkTicaretRehberi.com - Her Hakkı Saklıdır Etiket Bulutu